Հինգշաբթի, 2024-11-28, 20:32

Flag Counter Попкорн-коты (30 гифок)
Main » 2013 » Դեկտեմբեր » 15 » 2013 թվականի ամենավարակիչ գովազդները
17:18
2013 թվականի ամենավարակիչ գովազդները


2013 թվականի ամենաշատ դիտումներ ունեցած և ամենահետաքրքիր գովազդները .

                             Հեռուստացույց ՝ պատուհանի փոխարեն

                            
LG ULTRAHD , սեպտեմբերի 2 , 12 միլիոն դիտում





LG ընկերության գերկրեատիվ գովազդը ։ Ի՞նչ կանեիք , եթե հարցազրույցի ժամանակ դուք էլ պատուհանից դուրս տեսնեիք երկնաքարի բախումը մեր մոլորակի հետ ։

                    Պրոֆեսիոնալ մրցարշավորդը ՝ ավտոմեքենայի շուկայում
             
                            
Pepsi Max , Մարտի 12 , 39 միլիոն դիտում



 Աշխարհահռչակ մրցարշավորդ Ջեֆֆ Գորդոնը սովորական քաղաքացու հագուստով  ներկայանում է ավտոշուկա և 2009 թվականի  արտադրության   Chevrolet Camaro - ն գնելու համար ցանկանում է տեստ-դրայվ անցկացնել ։ Գովազդը նկարված է Pepsi - ի ալյումինե տարայի մեջ թաքցրած տեսախցիկով ։


                                               Նայել ՝ առանց աչք թարթելու

                              
 Samsung , Մայիսի 24 , 4 միլիոն դիտում




                                                       Լավագուն թեկնածուն

                            
Heineken ,   Փետրվարի 19 , 5 միլիոն դիտում



 HEINEKEN  հանրաճանաչ ընկերությունը որոշել է ոչ սովորական ձևով գտնել գրասենյակային աշխատողի ։ Այստեղ հարցազրույցի ընթացքում չեն հնչելու սովորական հարց-պատասխաններ , իսկ թե ինչպես է լինելու , դիտեք  ինքներդ․․․


                                                           Տելեկինզ ՝ սրճարանում

                             
Carrie, հոկտեմբերի 7,  50 միլիոն դիտում




Չարի դրսևորումը կամ "Carrie" ֆիլմի ռիմեյքի կենդանի գովազդը ։


                                                     Իրական ընկերը

                           
Carlsberg , Մարտի 12 , 6 միլիոն դիտում



Ինչ կանեիք , եթե ձեր ընկերը գիշերվա ժամը 5-ին զագեր և հայտներ , որ " խումար է կրվել " վտանգավոր տիպերի և անհապաղ գումար է անհրաժեշտ ։ Carlsperg  ընկերությունը պատում է իրական ընկերության մասին անչափ հետաքրքիր եղանակով ։ 

                                                                    Հետախուզվում է

                            
Nivea DEO ,  Փետրվարի 12 , 7 միլիոն դիտում



Ի՞նչ կանեիք , եթե ․․․  դժվար թե կարողանաք ասել , թե ինչ կանեիք ․․․

                                                   Իրական գեղեցկությունը 

                           Dove , Ապրիկի 14 , 60 միլիոն դիտում




  DOVE  ընկերության մասնագետները հանձն են արարել  պրոֆեսիոնալ-քրեագետի նկարել յուրաքանչյուր կնոջից 2 դիմանկար , մեկը ՝  ըստ տվյալ կնոջ բնութագրման , մյուսը ՝ 3-րդ անձի բնութագրման ։ Վերջինիս բնութագրմամբ արված նկարում կանայք երևում են ավելի երիտասարդ և գեղեցիկ ։
Այս գովազդով Dove - ը ցույց է դնում , որ կանայք հաճախ թերագնահատում են իրենք  իրենց ։
Category: Lifestyle | Views: 571 | Added by: M_CLOUD | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
dth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Անուն *: Էլ ․ հասցե:
Կրկնիր նկարում պատկերվածը *: