Main » 2013»Դեկտեմբեր»26 » Անցյալ տարվա ամենադիտված ու ամենահետաքրքիր գովազդները
23:30
Անցյալ տարվա ամենադիտված ու ամենահետաքրքիր գովազդները
2013 թվականի ամենաշատ դիտումներ ունեցած և ամենահետաքրքիր գովազդները .
Հեռուստացույց ՝ պատուհանի փոխարեն
LG ULTRAHD , սեպտեմբերի 2 , 12 միլիոն դիտում
LG ընկերության գերկրեատիվ գովազդը ։ Ի՞նչ կանեիք , եթե հարցազրույցի ժամանակ դուք էլ պատուհանից դուրս տեսնեիք երկնաքարի բախումը մեր մոլորակի հետ ։
Պրոֆեսիոնալ մրցարշավորդը ՝ ավտոմեքենայի շուկայում
Pepsi Max , Մարտի 12 , 39 միլիոն դիտում
Աշխարհահռչակ մրցարշավորդ Ջեֆֆ Գորդոնը սովորական քաղաքացու հագուստով ներկայանում է ավտոշուկա և 2009 թվականի արտադրության Chevrolet Camaro - ն գնելու համար ցանկանում է տեստ-դրայվ անցկացնել ։ Գովազդը նկարված է Pepsi - ի ալյումինե տարայի մեջ թաքցրած տեսախցիկով ։
Նայել ՝ առանց աչք թարթելու
Samsung , Մայիսի 24 , 4 միլիոն դիտում
Լավագուն թեկնածուն
Heineken , Փետրվարի 19 , 5 միլիոն դիտում
HEINEKEN հանրաճանաչ ընկերությունը որոշել է ոչ սովորական ձևով գտնել գրասենյակային աշխատողի ։ Այստեղ հարցազրույցի ընթացքում չեն հնչելու սովորական հարց-պատասխաններ , իսկ թե ինչպես է լինելու , դիտեք ինքներդ․․․
Տելեկինզ ՝ սրճարանում
Carrie, հոկտեմբերի 7, 50 միլիոն դիտում
Չարի դրսևորումը կամ "Carrie" ֆիլմի ռիմեյքի կենդանի գովազդը ։
Իրական ընկերը
Carlsberg , Մարտի 12 , 6 միլիոն դիտում
Ինչ կանեիք , եթե ձեր ընկերը գիշերվա ժամը 5-ին զագեր և հայտներ , որ " խումար է կրվել " վտանգավոր տիպերի և անհապաղ գումար է անհրաժեշտ ։ Carlsperg ընկերությունը պատում է իրական ընկերության մասին անչափ հետաքրքիր եղանակով ։
Հետախուզվում է
Nivea DEO , Փետրվարի 12 , 7 միլիոն դիտում
Ի՞նչ կանեիք , եթե ․․․ դժվար թե կարողանաք ասել , թե ինչ կանեիք ․․․
Իրական գեղեցկությունը
Dove , Ապրիկի 14 , 60 միլիոն դիտում
DOVE ընկերության մասնագետները հանձն են արարել պրոֆեսիոնալ-քրեագետի նկարել յուրաքանչյուր կնոջից 2 դիմանկար , մեկը ՝ ըստ տվյալ կնոջ բնութագրման , մյուսը ՝ 3-րդ անձի բնութագրման ։ Վերջինիս բնութագրմամբ արված նկարում կանայք երևում են ավելի երիտասարդ և գեղեցիկ ։
Այս գովազդով Dove - ը ցույց է դնում , որ կանայք հաճախ թերագնահատում են իրենք իրենց ։